Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt og retur

Forsendelse/retur/emballasje miljøvennlig                                             

Pakke med sporing - Fast frakt pris kr. 135,- Hente på hentested- Pakkeboks.

Brevpost - Fast frakt pris kr. 99,-

Pose på døren -  Fast frakt pris kr. 112,-                                                

Fri frakt ved kjøp over kr. 1000,-

Vi bruker Posten/Bring

https://www.posten.no/motta/fleksibelt/fast-leveringssted

Varene blir sendt ut samme dag eller 1-2 dager etter bestilling, i virkedagene mandag t.o.m. torsdag. 

 

Klimanøytral Servicepakke/Hente på hentested: Sporbar pakke. Fremsendingstid 1 til 3 dager. Noen steder 5 dager. Pakken er sporbar på Postens hjemmeside www.posten.no. Tast inn sporingsnummeret du får tilsendt på bekreftelsen at pakken er sendt, fra nettbutikken.

Sporingsapp Posten:

https://www.posten.no/sporing-kundeservice/sporingsapplikasjon

https://www.bring.no/vilkar/vilkar-for-pakke-til-hentested

 

Brevpost - Rett i postkassen- Pose på døren - Ingen henting - Vanlige og store postkasser:

A-post og B-post slås sammen til post med to dagers leveringstid, kan ta noe lenger tid. Gjelder fra 1. januar 2018. Pakken er ikke sporbar, men på etiketten er det en barkode/strekkode som kan fortelle noe om pakken. Ta kontakt med nettbutikken om det tar lang tid før pakken kommer til din postkasse. På ettiketten ligger både tlf.nr og mail adresse, i en strekkode. Pakken blir sendt klimanøytralt.

Ved bestilling av varer inntil 5kg kan pakken bli sendt som brevpost, rett i postkassen. Det er 3 forskjellige emballasje for brevpost. Posteske og boblekonvolutt for vanlig postkasse og postesker som er beregnet for store postkasser. Den største emballasjen for utsendelse av brevpost vil passe til postens store postkasser. Mål på esken: Lengde maks. 45cm. Lengde  +  bredde + tykkelse kan ikke være over 90cm. Pakken er ikke sporbar. Du mottar e-mail fra Festglede når pakken blir sendt. Du kan selv velge om varene skal sendes som brevpost eller andre alternativer. Dette gjør du i kassen. Enkelte ganger vil pakken din bli levert på ditt nærmeste postkonter/post i butikk. Pakken har da vært for stor til akkurat din postkasse eller postkassen har vært for full.

Pose på døren:

Pose på døren er et alternativ for pakke i postkassenen. Du må aktivt velge dette alternativet istedenfor "Rett i postkassen". Dette gjør du når du velger frakt. Du vil få en sms når pakken er levert på døren. NB Blir pakken borte, må du selv dekke tapet.

 

Hente på Hentested:

Vi benytter oss av Postens klimanøytral Servicepakke/Norgespakke. Bestillingen ankommer ditt postkontor, post i butikk eller du kan velge pakkeboks. Du kan selv velge adressen eller pakkeboks, på hvor du vil ha pakken levert. Dette gjøres rett etter at kjøpet er gjort, betalt. Nærmeste adresse blir valgt automatisk om du ikke aktivt velger selv. Velger du pakkeboks må Bluetooth være slått på mobilen når du henter pakken og appen til pakkeboks må være lastet ned.

Her er linken som posten har ang. info. om pakkeboks. https://www.posten.no/motta/hente-selv/pakkeboks .

Her er linken til appen. https://play.google.com/store/apps/details?id=no.posten.swipbox.consigneeapp 

Ta kontakt med nettbutikken om du har problemer, mob.928 925 40. Du kan også kontakte posten på tlf. 22 03 00 00. Pakken er sporbar på Postens hjemmeside www.posten.no. Tast inn sporingsnummeret du får tilsendt på e-mail fra Posten og fra nettbutikken. Du vil motta fra Posten en beskjed om når pakken er ankommet via sms og e-mail. Du vil også få en sms og mail fra Posten om at pakken er levert i pakkeboksen. Der vil det være en link til sporing på pakken. Trykker du på den linken, vil du kunne åpne luken med de instruksjonene som står der. Enkel å bruke, intuitiv.

Fremsendingstid

Fremsendingstiden er 1-3 virkedager, enkelte strekninger 4-5 virkedager.

Oslo-Oslo: 1 virkedag

Oslo-Bergen: 1 virkedag

Oslo-Bodø: 3 virkedager

I perioden 12.12.- 23.12. vil fremsendingstiden øke med inntil 2 dager

 

Norgespakken:

Sporbar pakke. Fremsendingstid 1 til 3 dager. Noen steder 5 dager. Pakken er sporbar på Postens hjemmeside www.posten.no. Tast inn sporingsnummeret du får tilsendt på bekreftelsen at pakken er sendt, fra nettbutikken.

 

Sporingsapp Posten:

https://www.posten.no/sporing-kundeservice/sporingsapplikasjon

 

Leveringsadresse:

Hver kunde vil kunne ha inntil 5 forskjellige adresser. Ønsker du varene også levert på hytte eller direkte på jobben, skriver du den leveringsadressen.

 

Hjemlevering:

Du kan velge å få pakken din levert på døren. 

Leveres på døren mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer.

Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis

Mottaker kan gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken hvis man ikke er hjemme.

Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores

Maks 35 kg per kolli

Posten har utvidet tiden for Hjemlevering fra man-fre fra klokken 15 til 22. 

https://www.posten.no/motta/fleksibelt/fast-leveringssted

https://www.bring.no/kundeservice/koronainformasjon#hvordan-pavirkes-vare-tjenester

 

Bedriftspakke Ekspress:

Vi har Bedriftspakke Ekspress hvis det er noe du må ha levert raskt. Mens pakker i storbyer og større tettsteder leveres innen klokken 09.00, leveres den til mindre steder innen klokken 16.00, mandag til fredag.

 

Retur:

Alle varer kan returneres innen 14 dager fra du mottar den. Kunden må betale retur av varen(e) og den indre emballasjen må ikke være brutt.

Ved retur, ta kontakt, så sender vi deg en returetikett elektronisk. Vi trekker et returgebyr på kr.99,-. pluss frakt.

Returadressen er: Smalvollveien 44, 0667 Oslo

Trykk på lenken og les om Klarnas kjøpssikkerhet for forbrukere.

www.klarna.com/no/kjopersikkerhet?

https://www.klarna.com/no/beskrivelse/

Trykk på lenken og les om VIPPS vilkår.

Kunden vil bli tilbakebetalt av Klarna etter godkjent retur

Kunden vil bli tilbakebetalt av Vipps etter godkjent retur.

Et angrerettskjema vil bli sendt elektronisk ved hver bestilling. Betingelsene for retur står på skjemaet. Dette er betingelsene som står på skjemaet. 

Informasjon om angrerett
Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du
som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14
dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan
du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du
gjør dette skriftlig.
Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du
ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen
på produkter til personlige pleier, undertøy og liknende. Gjelder alle varer med                                              
Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du
vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur
av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for
frakt.
Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av
bruk utover det som er nødvending for å fastslå varens art, egenskap og/eller
funksjon. (jf. angrerettloven §25).
Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale
med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for
tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre,
trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler.
Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets
nettsider: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

 

Reklamasjon:

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må forbrukeren innen rimelig tid, 14dager etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, kontakte oss om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Dette gjelder også når skaden er kommet under forsendelsen og ytre emballasje også er skadet. 

Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. Dette gjelder ikke dersom selgeren har opptrådt grovt uaktsomt eller for øvrig i strid med redelighet og god tro. Retten til å gjøre mangelen gjeldende kan også tapes etter foreldelseslovens regler om foreldelse.

Ved reklamasjon er det ikke returgebyr. Det anbefales å sjekke innholdet i pakken når man har mottatt pakken, selv om man har bestilt i god tid før bruk. 

 

Emballasje:

Vi sender fortrinnsvis i pappesker og bruker silkepapir som fyllmateriale. Eskene er resirkulerbare og sertifert med FSC.   https://www.fsc-uk.org/en-uk/about-fsc/what-is-fsc 

Silkepapiret er produsert av klor- og syrefritt papir. Biologisk. Resirkulerbar.

Bobleplast: Miljøvennlig bobleplast laget av 80% resikulert materiale.

 


 

Prisavslag

Ved feil på varen kan forbrukeren kreve et passende prisavslag slik at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom varens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand på leveringstiden. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for forbrukeren.

I stedet for prisavslag kan forbrukeren heve avtalen, unntatt når mangelen er uvesentlig.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig.

Vi bruker Posten/Bring

Gå under fanen "Kontakt oss"