Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

Forsendelse og retur                                              

Pakke med sporing - Fast frakt pris kr. 99,- 

Brevpost - Fast frakt pris kr. 79,-                                                  

Fri frakt ved kjøp over kr. 1000,-

Varene blir sendt ut samme dag eller dagen etter bestilling, i virkedagene mandag t.o.m. torsdag. Ved bestilling etter klokken 13.30 blir varene sendt neste dag.

 

Klimanøytral Servicepakke/Norgespakke: Pakken leveres innen 1 - 3 virkedager. Pakken er sporbar.  

Sporingsapp Posten:

https://www.posten.no/sporing-kundeservice/sporingsapplikasjon

 

Brevpost: A-post og B-post slås sammen til post med to dagers leveringstid, kan ta noe lenger tid. Gjelder fra 1. januar 2018. Pakken er ikke sporbar. Pakken blir sendt klimanøytralt.

 

Brevpost - Rett i postkassen- Ingen henting - Vanlige og store postkasser:

Ved bestilling av varer inntil 2 kg kan pakken bli sendt som brevpost, rett i postkassen. Det er 3 forskjellige emballasje for brevpost. Posteske og boblekonvolutt for vanlig postkasse og postesker som er beregnet for store postkasser. Den største emballasjen for utsendelse av brevpost vil passe til postens store postkasser. Innvendig mål: 37 x 27 x 16 cm. Mål på esken: 35 x 22 x 13 cm. Pakken er ikke sporbar. Du mottar e-mail fra Festglede når pakken blir sendt. Du kan selv velge om varene skal sendes som brevpost eller andre alternativer. Dette gjør du i kassen. Enkelte ganger blir pakken din levert på ditt nærmeste postkonter/post i butikk. Pakken har da vært for stor til akkurat din postkasse, postkassen har vært for full eller låst.

Servicepakke:

Vi benytter oss av Postens klimanøytral Servicepakke. Bestillingen ankommer ditt postkontor eller post i butikk. Pakken er sporbar på Postens hjemmeside www.posten.no. Tast inn sporingsnummeret du får tilsendt på e-mail fra Posten og fra nettbutikken. Du vil motta fra Posten en beskjed om når pakken er ankommet via sms og e-mail.

Fremsendingstid

Fremsendingstiden er 1-3 virkedager, enkelte strekninger 4-5 virkedager.

Oslo-Oslo: 1 virkedag

Oslo-Bergen: 1 virkedag

Oslo-Bodø: 3 virkedager

I perioden 12.12.- 23.12. vil fremsendingstiden øke med inntil 2 dager

 

Norgespakken:

Sporbar pakke. Fremsendingstid 1 til 3 dager. Noen steder 5 dager. Pakken er sporbar på Postens hjemmeside www.posten.no. Tast inn sporingsnummeret du får tilsendt på sms fra nettbutikken.

Leveringsadresse:

Hver kunde vil kunne ha inntil 5 forskjellige adresser. Ønsker du varene også levert på hytte eller direkte på jobben, skriver du den leveringsadressen.

 

Hjemlevering:

Du kan velge å få pakken din levert på døren. 

Leveres på døren mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer.

Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis

Mottaker kan gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken hvis man ikke er hjemme.

Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores

Maks 35 kg per kolli

 

Bedriftspakke Ekspress:

Vi har Bedriftspakke Ekspress hvis det er noe du må ha levert raskt. Mens pakker i storbyer og større tettsteder leveres innen klokken 09.00, leveres den til mindre steder innen klokken 16.00, mandag til fredag.

 

Hente på Rosenholm Campus:

Ønsker du å hente varene dine kan du hente de på Rosenholm Campus, Rosenholmveien 25. Henting må skje mellom klokken 10 - 13.30.00 man. - tors. 

Vennligst gi beskjed om når du kommer.

 

Sendes med budbil, Oslo:

Vi levere en frakttjeneste der du får levert varene dine med budbil. Gjelder Oslo. Disse turene gjelder for levering innen 4 timer fra bestilling, frem til kl 13.00. Etter dette vil turen regnes som hasteturer, som koster ca 63,- mer pr. tur. Ved kjøring av ballongbukett kommer det et tillegg i prisen på kr. 120,-. Vi legger til prisen. Du velger fraktalternativet, så legger vi til pristillegget.

 

Svalbard:

Fast frakt pris og fri frakt gjelder ikke Svalbard. Et gebyr fra Posten på kr.152,- blir automatisk lagt til i nettbutikken når du velger dette alternativet.

 

Retur:

Alle varer kan returneres innen 14 dager. Kunden må betale retur av varene og den indre emballasjen må ikke være brutt.

Returadressen er: Rosenholm Campus, Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen.

Trykk på lenken og les om Klarnas kjøpssikkerhet for forbrukere.

www.klarna.com/no/kjopersikkerhet?utm_campaign=384691_NO_Merchant_Newsletter_September_2015&utm_medium=email&utm_source=Newsletter+Norway+%28Masterlist%29-All_Recipients

Kunden vil bli tilbakebetalt av Klarna etter godkjent retur.

Kunden vil bli tilbakebetalt av Vipps etter godkjent retur.

Et angrerettskjema vil bli sendt elektronisk ved hver bestilling. Betingelsene for retur står på skjemaet.

Blir ikke pakken hentet, må man betale utgiften for frakt både til mottaker og returen. Et gebyr på kr. 250,-  blir da avkrevd ved oppgjør av ordren.

 

Reklamasjon:

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Dette gjelder også når skaden er kommet under forsendelsen og ytre emballasje også er skadet.

Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. Dette gjelder ikke dersom selgeren har opptrådt grovt uaktsomt eller for øvrig i strid med redelighet og god tro. Retten til å gjøre mangelen gjeldende kan også tapes etter foreldelseslovens regler om foreldelse.

Prisavslag

Ved feil på varen kan forbrukeren kreve et passende prisavslag slik at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom varens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand på leveringstiden. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for forbrukeren.

I stedet for prisavslag kan forbrukeren heve avtalen, unntatt når mangelen er uvesentlig.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig.

Gå under fanen "Kontakt oss"